Wyszukiwanie / Search

środa, 13 maja 2015

Filofax, tydzień 1, Maj

Wynik pierwszych prób personalizacji plannera.
Kalendarz miesięczny, maj:
Bannery (wydrukowałam 2 strony na jednej kartce A4 i taki rozmiar bannerów idealnie pasuje do mojego kalendarza)
Paski maskujące z sercami i różami są mojego autorstwa.

Kalendarz tygodniowy: (Ozdobione puste kartki, gdyż oryginalne strony kalendarza miały zbyt mało miejsca na zapiski i były przeładowane informacjami, które mi do życia nie są potrzebne, jak np. fazy księżyca.)
Paski maskujące z napisami "Love", sercami, różami, naklejki serca, różyczki na białym tle i naklejki pogodowe są mojego autorstwa.
Ptaszek i bannery link powyżej.
A piękne kwiaty w doniczce - naklejki ze sklepu papierniczego ;)
No a w prawym górnym rogu zdjęcie mojego króliczka Edka jedzącego sianko. Mini naklejka wykonana ze zdjęcia, która ma oznaczać jakie obowiązki mam do wykonania względem pupila, np. zamówienie jedzenia w sklepie internetowym lub wizyta u weterynarza.

Moje naklejki: 
Seria "Love" zawiera paski maskujące o szerokości 1 cm, mniejsze paseczki z których można wykonać np. flagi i naklejki. 
Wydruk cyfrowy najwyższej jakości na bardzo dobrym gatunkowo papierze, gładkim w dotyku. W porównaniu do tych kupowanych do domowych drukarek dużo lepszy gatunkowo.
Można po nich pisać. Nie ścierają się i nie rozmywają pod wpływem wody.
 Seria "Weather" zawiera paski maskujące o szerokości 1 cm, mniejsze paseczki z których można wykonać np. flagi, naklejki. Naklejki z termometrem mają miejsce na zanotowanie temperatury. Wydruk i jakość papieru taka sama.
Naklejki są wycinane. Przed naklejeniem należy zdjąć papier chroniący klej.
Pytania i zamówienia proszę wysyłać na e-mail katarzyna.proczek@gmail.com lub zapraszam do mojego sklepiku na Artillo

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz