Wyszukiwanie / Search

sobota, 3 października 2015

MAMBI Create 365 Happy Planner

Od 2 tygodni jestem szczęśliwą właścicielką plannera firmy Me & My Big Ideas o optymistycznej nazwie Happy Planner. Seria Create 365 oferuje również liczne dodatki do rozbudowy i ozdoby tegoż kalendarza.
Strona firmy Me & My Big Ideas
Udokumentowałam moje pierwsze wrażenie po otrzymaniu paczki, która przybyła do mnie aż z USA.
Zapraszam do oglądania ;)

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zaprojektowała naklejki, które ułatwią, mówiąc profesjonalnie, efektownie zarządzać czasem.
Tak wygląda mój początek października
Podzielę się z wami naklejkami.
Link do pobrania Click here to download Happy Planner Autumn stickers.
Wystarczy wrzucić papier do drukarki i miłej zabawy.
Nie musicie posiadać Happy Plannera, żeby czerpać radość z dobrze zorganizowanego czasu i bardziej produktywnego dnia, życia.
Wystarczy wam zwykły kalendarz zakupiony w księgarni lub kiosku formatu B5 lub segregator z wkładem kalendarza. Ta ostatnia wersja będzie najodpowiedniejsza gdyż Wasz planner oczywiście zwiększy swoją objętość ;)
Uwierzcie mi, takie planowanie jest niezwykle odprężające i wydaje mi się, że terapeutyczne - bawimy się kolorami.

PRAWA AUTORSKIE
Wykorzystałam grafikę na licencji CCO ze strony https://pixabay.com/
Tabele/checklists i bannery są mojego autorstwa z dodatkiem grafiki CCO.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz