Wyszukiwanie / Search

poniedziałek, 17 października 2016

Koniec i zapowiedź czegoć nowego

Witajcie po mojej długiej nieobecności.
Nie będę już dłużej redagować tego bloga, ale zostaje on w Internecie, nie usuwam go.
Już wyjaśniam dlaczego...
Jest to mój pierwszy blog w życiu. Mam do niego duży sentyment, bo przedstawia jak rozwijała się moja pasja do rękodzieła przez wiele, wiele lat.
Dzięki niemu nauczyłam się jak prowadzić bloga zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej.
Przeszłam z nim przez modę na konkursy, rozdawajki, wyróżnienia i inne "głupoty", które miały przyciągnąć czytelników.
Kombinowałam z domową fotografią. Nie ukrywajmy, ale dalsze eksperymentowanie byłoby coraz droższe, więc musiałam podjąć ostateczną decyzję.
Wiele się nauczyłam, poznałam, odkryłam i zamierzam rozpocząć nowy rozdział w moim hobby.

POZNAJCIE MOJĄ NOWĄ STRONĘ!!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz